It's a Child Care Centre, Not a Milk Bar

The author of this week's blog would prefer to remain anonymous but she is angry about the level of confectionery …
Chew on This Blog, The Age
The main worry about children over consuming junk food is usually the effect on their waistlines. But West Australian researcher Wendy Oddy thinks too much processed food, sweets, and soft drink is also harming their heads.
In the last 18 months the Telethon Institute for Child Health Research in Perth has published two studies linking diets high in these foods to a greater risk of behaviour and emotional problems, as well as double the risk of having ADHD.
Both studies, based on data from around 1800 WA adolescents from all backgrounds, whose health has been tracked by the Institute since birth, showed that these problems were less among teens with a healthier style of eating.
Read the full article online, or have your say below...

The author of this week's blog would prefer to remain anonymous but she is angry about the level of confectionery …
Are you and your family getting enough vitamin D? Do you know how much is enough? Did you realise UV levels vary …
Read how one family plans to surprise their Mum on Mother's Day. We've kept their identity secret as we know she's a …